به مناسبت ۱۳ آبان ۱۳۹۵ تعداد بازدید: 5244 |

13 آبان 95

بسم الله الرحمن الرحیم

"وَلَن تَرضى عَنکَ الیَهود ُوَ لَاالنَّصارى حَتّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم قُل إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الهُدى وَلَئِنِ اتَّبَعتَ أَهواءَهُم بَعدَ الَّذی جاءَکَ مِنَ العِلمِ مالَکَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلِیٍّ وَلا نَصیر"

"هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، (تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آنها شوی، و) از آیین (تحریف یافته) آنان، پیروی کنی. بگو: «هدایت، تنها هدایت الهی است!» و اگر از هوی و هوسهای آنان پیروی کنی، بعد از آنکه آگاه شده‌ای، هیچ سرپرست و یاوری از سوی خدا برای تو نخواهد بود"بقره آیه ی 120

13 آبان یادآور و متبلور یک نوع فرهنگ است. فرهنگی ضد استکباری و سلطه ناپذیر که هرگاه نگاهمان به این برهه ازتاریخ انقلاب اسلامی می‌افتد یادآور جمله معروف اماممان است: غلبه خون بر شمشیر. و آیا کسی فراموش می‌کند جنایات مصداق اتم استکبار و سلطه و خدعه و نیرنگِ آمریکا را؟ از تحمیل قانون کاپیتولاسیون و تحقیر ملت بزرگ ایران‏، از به تاراج بردن و مصادره ثروت‌های ایران اسلامی در آن دوران، از کودتای 28 مرداد  1332، از تبدیل سفارتخانه‌اش در تهران به لانه جاسوسی و... تا تصویب بودجه‌های چند ده ملیون دلاری برای اقدامات مختلف علیه ایران، تا ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان، تا حمایت تسلیحاتى و اطلاعاتى از صدام در ۸ سال جنگ تحمیلى، تا حمایت همه جانبه از تشکیل داعش برای نشان دادن چهره‌ای افراطی و متحجر از اسلام به جای چهره اسلام ناب محمدی، تا تصویب تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران و... .

کیست که نداند اساساً کار دشمن دشمنی است و همواره از بدو انقلاب همین دشمنی‌ها نظام جمهوری اسلامی را با بحران‌های متعددی رو به رو کرده‌ است که هر کدامشان به تنهایی برای بر انداختن کشوری با پشتوانه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و نیروی انسانی کافی بود.

دشمنی که خوی استکباری و استعماری‌اش جنایت می‌آفریند و برای رسیدن به هدفش از هر وسیله‌ای که دلش خواست استفاده می‌کند که موانع جلوی راه خودش را بردارد، قطعا غیر قابل اعتماد است. دشمنی که حتی به ملت خودش رحم نکند قطعا به دیگر ملت‌ها رحم نخواهد کرد.

دشمن، کارش دشمنی است. در سال 88، پس از آن‌که فتنه‌گران تلاش و کوششان درجهت مقابله و عناد با نظام در جهت سرویس‌دهی به خوک‌های کثیف منطقه که دستشان به خون ملت‌های خودشان آلوده است و اربابان غربی‌شان ره به جایی نبرد راه‌های بسیاری را برای برگرداندن آب رفته از جوی به‌کار گرفته‌اند. اینکه عده‌ای نخواهند این موضوع را بپذیرند و چشمشان را به واقعیت‌ها ببندند و به دنبال برجام ناموفق هسته‌ای  در پی برجام های دیگر با تکرار اعتماد بی‌مورد و ناشیانه به دشمن باشند نشان از چیست؟ گره‌زدن مشکل ازدواج جوانان و یا حتی آب خوردن به برجام و ارتباط با کدخدا و قدم زدن و دست دادن با کسانی که رییس و وزرای کشوری هستند که، مترصد فرصتی برای به زانو در آوردن و استفاده از سهل اندیشی و خیال پردازی مسئولین مان است، نشان از چیست؟ چشم بستن و تن دادن به قراردادهای ارتجاعی نفتی و تعهدات داده شده در زمینه FATF نشان از چیست؟

دشمن به دنبال فرصتی ست که فرهنگ تاریخی مان را فراموش کنیم و یادمان برود سخن اماممان را "آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند". هر چند همراهی برخی از مسئولان و آن‌طور که امام خامنه‌ای(مده ‌ظله العالی) فرمودند "جریان غیر معتقد به استکبار ستیزی" با این پروژه شیطانی، چه از روی عمد و چه سهوا و ساده لوحانه، مایه شرمساری بوده و نیازمند توجه ویژه قشر فرهیخته جامعه و دانشجویان است، اما هم سردمداران آمریکا و هم پادوهای داخلی آنان بدانند مادامی که موج خروشان قاطبه ملت ایران با بصیرت وایمان پولادین به حرکت خود ادامه می‌دهد، هیچ جریانی جرات عرض اندام و انحراف ملت از آرمان‌ها و حرکت خود بر صراط انقلاب اسلامی را نخواهد داشت و سرنوشت تمامی آنها قطعا زوال و نابودی خواهد بود.

اما این وعده ی الهی ست که آینده از آن حزب الله است. کمی همت ...

و السلام علی من التبع الهدی

دیدگاه (0)
به اشتراک بگذارید:
security code

گالری تصاویر